top of page
PIP & CO
  • Wat is FAQ van PIP & CO?
    "Veelgestelde vragen". Dit is een overzicht van de meest voorkomende vragen die klanten hebben, samen met duidelijke antwoorden. Voor een webwinkel zoals PIP & CO kan een FAQ helpen om klanten snel te informeren over onderwerpen zoals verzending, retourbeleid, betalingsopties en productinformatie.
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door een product toe te voegen aan je winkelwagen en af te rekenen via onze beveiligde betaalomgeving. Onze betalingen worden verwerkt via een beveiligde SSL-verbinding en erkende betaalproviders.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Ja, je kunt je bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (info@pipco25.nl)
  • Welke betaalmethoden accepteren jullie?
    Wij accepteren iDEAL, creditcard (Visa, Mastercard)
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Wij hanteren gratis verzending voor bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen vanuit andere Europese landen (België, Italië, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Griekenland, Spanje, Portugal) geeft ons systeem bij de afrekening de verzendkosten aan.
  • Hoe lang duurt een levering en hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    -Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen geleverd binnen Nederland. Internationale verzendingen kunnen langer duren. Voor de duur van de leveringen binnen Europa verwijzen wij u naar de track en trace site. Zodra u een bestelling plaatst bij PIP&CO krijgt u een automatisch mail. De voorwaarde hiervoor is dat u een geldig email adres heeft opgegegeven.
  • Retour en Ruilen (Retourbeleid)
    Voor retourneren & ruilen ook onze retourbeleid lezen, onderaan de homepage onder " Retourbeleid" Wat is jullie retourbeleid? Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren, mits het product ongebruikt en in originele verpakking zit. Denk hierbij aan dat een pakje enkele dagen onderweg kan zijn. Hoe kan ik een product retourneren? Volg het retourbeleid. Maak gebruik van het retourformulier en voeg deze ook bij je bestelling. U krijgt na het invullen een automatisch mail met PDF. Check uw emailadres goed alvorens te verzenden.
  • Klantenservice PIP & CO
    Hoe kan ik contact opnemen met PIP & CO? Je kunt ons bereiken via e-mail (info@pipco25.nl) of via het contactformulier op onze website. Wat zijn jullie openingstijden? Wij zijn een online bedrijf. Wij hebben geen fysieke winkel. Onze klantenservice is bereikbaar via het contactformulier. Heb je een andere vraag? Neem gerust contact met ons op!
bottom of page